כשאומרים קידום באמזון ישר חושבים על קידום ממומן שלוקח הרבה כסף וזמן.

התרגלנו כבר לקו מחשבה שאם אנחנו רוצים להראות ברחבי הרשת או באתרים מסויימים אנחנו צריכים להשקיע כסף (ובדרך כלל הרבה כסף) כדי להיות ראשונים ברשימה או לפחות בעמוד הראשון.

אבל בפלטפורמה כמו אמזון שאנחנו כבר יודעים שמי שנכנס אליה מחפש לרכוש פריט מסויים (ולרוב כמה פרטים) אם נעשה קידום אורגני נכון נוכל להגיע למספר רב של חשיפות וכניסות למוצר שלנו.

החדשות הטובות הם שעם השקעה של זמן ועבודה נכונה בקידום באמזון כבר מההתחלה תוכלו ליצר לעצמכם חשיפה מאוד גדולה בלי להשקיע כסף.

החדשות הפחות טובות הם שזה יקח זמן ומצריך הרבה השקעה מהצד שלכם,

אבל אנחנו בטוחים שהשקעה הזאת תביא לכם תוצאות מצויינות.

עוד באתר:

קידום באמזון שירות מקצועי לעסקים
קידום באמזון

עולם שלם של קידום אורגני

כמו כל דבר שאתם רוצים לבצע טוב תתחילו בתחקיר.

תקראו קצת על אמזון, תחפשו אתרים ומאמרים שנותנים טיפים על ניהול חנות באמזון ותעשו לעצמכם רשימה מסודרת של כל הנקודות החשובות שאספתם כדי שתכנסו לתהליך יהיה לכם את כל הידע הנדרש מהתחלה לבצע אותו בצורה הכי נכונה שאפשר.

דבר נוסף שאנחנו ממליצים לכם לעשות זה מחקר מילים באמזון,

למשל ברגע שמקלידים מילה מסויימת באמזון מקבלים הצעות נוספות המבוססות על החיפוש,

זאת השלמה אוטומטית והיא תוכל לתת לכם מידע איזה מילות מפתח כדי לכם להכניס למוצר שלכם.

קידום באמזון – אופטימיזציה אורגנית

אחד הדברים שרצוי להשקיע בהם הרבה מחשבה הוא כותרת המוצר,

באמזון הכותרת נעה בין 50 ל-100 תווים וזה נותן לכם הרבה מקום ומלל לתאר את המוצר שלכם ולהוסיף מספר גדול של מרכיבים שיקלו בחיפוש וגם יצרו יותר אופציות שהמוצר "יקפוץ" בחיפושים.

למשל, שם המותג, שם המוצר, מאפיין עיקרי וכן מאפיין משני (גודל, צבע וכו').

כמובן שעדיף להתמקד במספר מצומצם של מילות מפתח בכותרת ולא לגלוש יותר מידי כדי שהחיפוש ישאר איכותי ומדוייק.

עולם הקידום באמזון הוא גדול ורחב וכלן כדי כל הזמן להישאר עם האצבע על הדופק ולעשות אופטימיזציה למוצרים שלכם.

נגישות